Pagina 00

Chì ci hè a diffarenza trà l'alimentu di base di gatti in scatola è l'alimentu di snack in scatola?

1. Chì sò i snacks di gatti in conserve ?

I snacks di gatti in conserve sò un snack chì i misgi manghjanu di solitu.U valore nutrizionale di questu ùn hè micca altu, ma a palatability hè assai bona.Pochi misgi ùn piaceranu micca manghjà snacks di gatti in scatola.

Ùn hè ricumandatu chì spessu alimentà i vostri misgi snacks in conserve, perchè ci saranu più additivi in ​​snacks in canna di gatti, è certi lattichi di snacks di gatti aghjunghjenu ancu attrattivi.

I misgi chì manghjanu snacks in conserve per un bellu pezzu svilupperanu un cattivu abitudine di manghjà picky.Sì i misgi spessu manghjanu snacks in conserve, u ghjattu manghjarà l'alimentu di u gattu in modu irregulare, chì porta à una carenza nutrizionale è i misgi malsani.

È i misgi chì spessu manghjanu snacks di gatti in conserve sò ancu propensi à i sintomi di arrabbiare, cusì i snacks di gatti in conserve ponu esse alimentati solu à i misgi di tantu in tantu cum'è snack.

2. Hè megliu per l'alimenti di base di gatti in conserve o snacks di gatti in conserve?

Hè megliu l'alimentu di base in conserve o l'alimentu in scatola?Quandu sceglite sti dui alimenti in conserva, avete bisognu di decide secondu a cundizione fisica di u ghjattu.

Per esempiu, i misgi di solitu manghjanu nurmale è ùn anu micca u cattivu abitudine di i manciari esigenti.Allora pudete dà à i vostri misgi alcuni snacks di gatti in scatola per migliurà l'alimentariu, ma ùn manghjate micca troppu.In quantu à u nùmeru di alimentazione, in u prucessu di crià i misgi di l'animali di l'animali, shovel the feces Puderete manghjà l'alimentu di gattu in conserve per u vostru ghjattu una volta ogni 1-2 simane.Pudete mischjà l'alimentu in conserve in l'alimentu di gattu ogni volta, è lasciate chì u gattu manghja inseme cù l'alimentu di gattu.(I gattini appena nati (1-2 mesi) ùn ponu micca manghjà cibo in scatola!)

Ma s'è u gattu hà una mala appetite è spessu ùn li piace à manghjà, allora u ghjattu ricumandemu di sceglie l'alimenti di base di gatti in conserve per u vostru gattu, perchè a nutrizione in l'alimentu di base di u gattu hè più cumpleta, chì hè assai utile per quelli. i misgi chì ùn piacenu micca l'alimentazione di i gatti.benefiziu.

Conclusioni: L'alimentu di base per i gatti in scatola hè adattatu per i misgi chì ùn piacenu micca manghjà.I misgi chì ùn piacenu micca di manghjà ponu uttene abbastanza nutrienti attraversu l'alimenti di base di gatti in scatola, mentre chì i snacks di gatti in conserve sò adattati per i misgi cù un bon appetite.A so funzione hè di migliurà l'alimentariu.


Tempu di Postu: 07-Jan-2022