Pagina 00

U tempu vola.In un battitu d'ochju, l'annu impegnatu di u 2021 hè passatu, è l'annu di u 2022 hè ghjuntu.

U tempu vola.In un battitu d'ochju, l'annu impegnatu di u 2021 hè passatu, è l'annu di u 2022 hè ghjuntu.L'annu novu porta novi scopi è speranze.A riunione annuale 2021 di Ole Pet Food Co., Ltd. hè stata in Le Merle Hotel u 22 di ghjennaghju. Tutti i staffi è i dirigenti di Ole Pet Food Co., Ltd. si sò riuniti per gode di a festa.

e968357e

U presidente Qu Fangyuan principia u discorsu.Allora u direttore generale u Signore Jia è a Sra Lisa sò ghjunti à u palcuscenicu per trasmette u riassuntu annuale è mandà saluti di l'annu novu à tutti l'impiegati.Allora, i dirigenti di a cumpagnia anu premiatu l'impiigatu eccellente è incuraghjenu l'impiegati vincitori à guardà contru l'arroganza è impetuously, è à ghjucà un rolu esemplariu è fà novi cuntributi in l'annu novu.

festa 1

festa 2 festa 3 festa 4

A riunione annuale hà una varietà di spettaculi, cum'è una bella donna sola, un elegante maschile, un ghjocu di scena, un cambiamentu di faccia è altri prugrammi, ancu intercalati cù a lotteria, cù u terzu premiu, u sicondu premiu, u primu premiu di disegnu, cuntinuà u climax di a riunione annuale.A riunione annuale ùn solu hà purtatu a risa à tutti, ma hà ancu fattu chì i culleghi si sentenu più vicinu à l'altri.L'interazzione cordiale trà i capi di a cumpagnia è l'impiegati mostra a gioia è l'armunia di a grande famiglia di Ole Company.

asdasd

festa 6

U gloriosu annu di u 2021 hè passatu, è l'annu di speranza è sfida di u 2022 hè ghjuntu.In l'annu passatu, avemu sorrisu, luttatu è guadagnatu.Di fronte à u 2022, resteremu fideli à a nostra aspirazione originale è andemu avanti.Travagliemu duramente è strivemu per un dumane megliu per a nostra cumpagnia.Ùn ci vole micca esse distratti da pinsamenti o distrazioni inattivi, ma fate un passu à tempu, è travaglià fermamente.

festa 7


Tempu di Postu: 26-Jan-2022