Pagina 00

L'alimenti chì ùn sò micca boni per a salute di u vostru cane

csdgbd

Per i cani, in più di esce à ghjucà, l'alimentazione hè ciò chì anu più interessatu.

Cipolle, porri è cipolle sò un tipu di pianta chjamata chives chì sò velenosi per a maiò parte di l'animali.Manghjendu cipolle in i cani pò causà i globuli rossi à scoppià, causendu vomitu, diarrea, mal di stomacu è nausea.

Per quessa, a cipolla, u ginger è l'agliu in casa deve esse guardatu bè, è u cane ùn deve manghjà micca per sbagliu.

A cafeina è a teobromina più periculosa si trovanu in u cioccolatu, cusì i cani ùn anu mai manghjatu cioccolatu, è ancu pasticci di cioccolata, gelato, caramelle, etc.

E bevande di caffè sò ancu più inaccettabili, chì pruvucarà u prublema di riduzzione di u sangue à u capu di u cervu di u cane è affettanu a so salute.

U licore cuntene etanolu, chì pò causà avvelenamentu in i cani s'ellu hè ingeratu in eccessu.I sintomi includenu: odore di alcolu nantu à u soffiu, cumpurtamentu anormali, umore anormale (eccitatu o depressu), urinazione frequente, diminuite a freccia di respirazione, è ancu a morte in i casi severi.

Allora mantene l'alcolu in casa è ùn lasciate micca u vostru cane beie per sbagliu.Hè u più sanu per alimentà u vostru cane acqua bollita à i tempi ordinali, ricordate di cambià l'acqua fresca ogni ghjornu.

In più di l'uva, ogni tipu di prudutti di uva, cum'è uva passa, ribes negra, etc., ùn ponu micca alimentatu à i cani.S'elli sò manghjati per sbagliu, i cani ponu sperimentà sintomi cum'è vomitu, diarrea, dolore addominale, desidratazione è insufficienza renale seria.

Inoltre, i cani cum'è noci di macadamia, sementi di ciliegia, è pomi pò esse manghjatu.I soliti snacks per i cani anu ancu esse alimentati in moderazione.Sceglite quelli sani è nutritivi.Avemu cunsigliatu OleDuck Jerky, chì pò esse usatu per a furmazione è a pulizia di i denti.

cdfbg

L'alimentazione di i cani cù assai condimenti, cum'è u salinu, pepite, chili, etc., ùn hè micca solu malsana, ma ancu affetta u sensu di l'olfattu è u gustu di u cane cù u tempu.

Inoltre, i cani dissipate u calore per via di a respirazione è di i glanduli sudori nantu à a pianta di i so pedi.L'ingaghjamentu di u salinu hè troppu altu, chì hè difficiule d'excrete da u corpu.À u tempu, pruvucarà ancu e malatie cardiache è renali in i cani, risultatu in l'anziane di l'organi è affettendu a vita.

dsgvdf

Hè ricumandemu per alimentà l'alimentu di cane principarmenti, supplementatu da carne è verdura cum'è snackswrap di pollo patata dolce, per ùn avè a paura di una nutrizione insufficiente.


Tempu di post: 26-mar-2022