Pagina 00

I Beneficii è Precauzioni di Aduttà un Cane Stray

Cù l'aumentu di l'allevamentu di i cani, assai cumpurtamenti irresponsibile di l'allevamentu di i cani anu purtatu à un prublema sempre più seriu di i cani vagabondi, chì hà ancu furzatu assai persone à ricumandemu l'adopru invece di cumprà, ma i cani aduttati sò basamenti cani adulti.Ùn hè più un cucciolo, tanti pirsuni pensanu chì un tali cane ùn hè micca solu difficiuli di domesticà, ma pò ancu avè più risichi per a salute, facenu difficultà per piglià una decisione.Ma, hè vera?Ùn ci hè micca un benefiziu per aduttà un cane stray ?

 

I benefici di l'adopru un cane stray

 

1. Sensibile è faciule di furmà

 

A maiò parte di i cani stray sò adulti, sò relativamente sensu, è sò aduttati perchè sò stati strays.Ripagaranu i so patroni, capiscenu megliu i so sentimenti è sò più ubbidienti.À u listessu tempu, anu ancu cura di l'amabilità di i so patroni per elli.È grata à u pruprietariu.

 

2. I cani anu una bona resistenza

 

Perchè a maiò parte di elli sò cani minori, a salute è a resistenza di i cani stray sò megliu cà quella di i cuccioli purtati da i magazzini di animali.A cuntrariu di i cuccioli, anu da esse cura cù assai cura.I cani sò a megliu scelta.

 

3. Adopzione libera

 

Ci hè assai soldi per u cane per cumprà a casa à u principiu, ma ùn ci hè bisognu di pagà soldi extra per aduttà un cane stray.Solu bisognu di vaccinate u pupu è cusì.U pruprietariu pò ancu dà i soldi salvati à u stray.Una vita megliu è più còmode per i cani.

 

Trè cose da tene in mente dopu l'adopzione

 

1. Prevenzione epidemica basica per i cani

 

A prevenzione epidemica più basica per i cani vagabondi hè a deworming è a vaccinazione.In fatti, i cani di l'animali ordinariu in casa anu da esse dewormed regularmente, ma i cani stray campanu fora per un bellu pezzu, è a deworming hè ancu più impurtante quandu sò aduttati.o azzione mancante.

 

2. Fate un bonu travagliu di cuntrollu di l'alimentariu

 

Per i cani vagabondi chì sò stati fami per un bellu pezzu, anu da manghjà i pasti chjuchi è frequenti dopu l'adopzione, dà un alimentu di cane chì hè faciule da digerisce è nutrizionale equilibratu, pruvate d'evità a carne indigestibile, è evità l'adattamentu di u cane, chì hè una grande carica nantu à u sistema digestivu.

 

3. Pigliate bè u vostru cane

 

I cani stray sò più sensibili è fragili cà i cani di animali ordinariu.Pruvate micca di ligà cù corde quandu li portate in casa, perchè i cani seranu nervosi è teme.Avete ancu attentu à i cambiamenti in l'espressione di u cane.Pudete dà u cane una notte calda di notte.nidu per aumentà u so sensu di sicurità.

 

Preparazione psicologica prima di aduttà un cane

 

1. Fix abitudini cattivi

 

A maiò parte di i cani stray sò cani adulti.Se u cane hà digià boni abitudini intestinali è toilette è abitudini di vita quandu u portanu in casa, certamenti salverà assai prublemi per u pruprietariu;ma à u cuntrariu, s'è u cane hà abitudini mali, sarà dinù Serà più difficiuli di currezzione, è u pruprietariu deve avè una certa quantità di pacienza.

 

2. Problemi psicologichi di i cani

 

Certi cani stray soffrenu ferite psicologiche assai gravi.Sò timidi, teme di e persone, scappanu, o ricusanu di ghjucà cù i so pari.Questu pò esse per via di u traumu psicologicu chì anu scontru quandu si smarriscenu.Questi cani sò relativamente fragili, è i so patroni duveranu Mostra più cura è amore per elli.

 

3. Rispunsevuli di i cani

 

Certi pirsuni adoptanu i cani stray in un capriccio, ma più tardi causanu più prublemi per altri motivi è facenu i cani feriti duie volte.I cani sò ancu a vita.Pigliate a rispunsabilità per u vostru cane.

 

In verità, ùn aghju micca dumandatu à tutti di aduttà, ma vogliu solu chjarificà una quistione obiettiva per voi: aduttà un cane stray hè ancu benefica.Per quelli chì veramente volenu aduttà un cane, se sapete un pocu di più è u pisanu cumplettamente, pudete esse capaci di dà à i cani stray un pocu di più speranza.


Tempu di Postu: Feb-25-2022