Pagina 00

Comu sceglie snacks sani per i cani?

In più di alimentà i cani cù l'alimentu di base, avemu ancu sceltu qualchì snack per elli.In fatti, a scelta di snacks hè ancu più attente à a salute.Cumu duvemu sceglie snacks per i cani?

1. Materia prima
Quandu sceglite snacks per i cani, pudemu sceglie da a materia prima.De manière générale, il s'agit généralement de snacks à base de farine et de snacks à base de viande et de foie.Jerky hè sicuramente u so preferitu, in particulare u pollulu.Ancu s'è a carne hè stata trasfurmata in diverse forme, alcuni cundimenti seranu aghjuntu per aiutà à staghjunà nantu à sta basa, chì farà chì i cani Amate stu tipu di carne ancu di più.

2. imballaggio
U standard per i prudutti di snack veramente sicuri è igienici hè: equipatu di imballaggio formale, stampatu nantu à l'imballu cù u nome di a marca, a data di produzzione, a tavola di rapportu nutrizionale, l'indirizzu di u fabricatore, u numeru di registrazione di a produzzione, u numeru di registrazione di l'impresa è u numeru di batch di registrazione industriale è cummerciale locale. , Solu a qualità di snacks in stu pacchettu pò esse garantitu.

3. Funzionalità
Quandu sceglite snacks per i cani, pudemu ancu sceglie di funziunalità.I snacks funzionali sò divisi in pulizia dentale è gomme da masticazione.Sò generalmente fatti apposta per pulisce a bocca è i denti di i cani;snacks non-funzionali sò spartuti in snacks ordinariu è snacks nutritivi.

4. Sceglite a texture di snacks
Se a texture di u snack hè troppu dura, l'esmalte di i denti pò esse scraped too hard, causendu un usu eccessivu di i denti di u cane.In certi casi, a perdita di denti pò accade o accelerà a perdita di denti.

A tessitura di i snacks hè suave, è u pruprietariu ùn hè micca spessu spazzola i denti per un bellu pezzu.I residui di i snacks sò faciuli d'aderisce à i denti, chì pruvucarà u cane à pruduce a malatia periodontal è u malu respiru.

U pruprietariu hà sempre bisognu di più attente à l'alimentazione di snacks duri è dolci.Hè megliu di sceglie qualchi snacks duru è duru per u cane per aiutà u cane à sguassà u tartaru, è pò macinà i denti per caccià u malu.


Postu tempu: Jul-12-2014