Pagina 00

Scelta di snack per i gatti

Sceglie snacks per i misgi ùn hè micca cusì simplice cum'è imagine.

In più di suddisfà i so appetiti, i snacks anu ancu parechje altre funzioni pratiche per i misgi.

 

U rolu di snacks

 

1. Divertitevi cù u tempu boring

 

Parechji misgi stanu in casa solu durante u ghjornu è sò assai noiosi.Certi snacks nibble è divertenti ponu aiutà à passà u so tempu solitario

 

2. Denti molari è puliti

 

U ghjattu in u periodu cambiante di denti era assai distruttivu, è a casa hè stata demolita senza attente.Per quessa, hè particularmente impurtante di preparà snacks molar resistenti à i muzzichi per i misgi in u periodu cambiante di denti.Di solitu, snacks cù a funzione di pulizia di i denti ponu tumbà dui acelli cù una petra.

 

3. Formazione ausiliaria

 

Quandu addestrate un gattu o curregge i cattivi abitudini di un gattu, a rimproveru è a punizione farà solu chì u gattu si sente disgustatu.À questu tempu, u pruprietariu di l'animali pò utilizà snacks per guidà u gattu è ligà u cumpurtamentu currettu cù a ricumpensa.

 

4. Altre funzioni

 

In più di snacks di ogni ghjornu, ci sò ancu assai benefizièvuli à u corpu, cum'è calcium powder, powder beauty hair, hair removal cream, cat grass, etc.

 

Nota: i snacks umani cuntenenu assai grassu, salinu è zuccaru.Hanu un gustu pisanti è ùn sò micca adattati per i misgi.Dunque, l'ufficiale di pala ùn deve micca sparte i so snacks cù i misgi.

 

Altre cose chì necessitanu attenzione

 

1. Ùn manghja micca troppu

 

Cum'è l'omu, i snacks ùn sò micca un alimentu regulare.L'alimentazione troppu pò causà i misgi per esse manghjatori esigenti è pò ancu pruvucà i misgi à avè indigestioni.

 

2. Ùn alimentate à vuluntà

 

Ùn alimentate pasti di i misgi secondu u vostru umore.Snacks sò megliu utilizati solu per ricumpensa è furmazione di gatti, altrimente i ricumpinsi seranu inutilità quandu entrene u gattu.

 

3. Attenti à a pulizia di i denti

 

L'alimenti in conserve è i snacks di carne anu una tessitura suave è sò assai faciuli di stà nantu à i denti di u ghjattu, chì ùn anu micca solu u malu respiru, ma pò ancu causà a malatia periodontal in u ghjattu.


Tempu di Postu: Set-29-2021