Pagina 00

Vantaghji di i snacks di carne di cane

1.U cuntenutu di umidità di carne secca hè menu di 14%, chì assicura chì u pesu unità di u pruduttu pò cuntene più nutrienti.À u stessu tempu, hè masticatu è masticatu, chì hè più in linea cù a natura di i cani piace à strappare è masticare.

2.Quandu u ghjacaru gode di a deliciousness di a carne secca, i so denti seranu cumplettamente vicinu à a carne secca, è l'effettu di a pulizia di i denti pò esse effittivamenti ottinutu attraversu a masticazione ripetuta.A so funzione hè equivalente à u flossing per pulisce i denti, è a gustosa di carne secca farà chì i cani volenu passà più tempu à masticare.

3. L'odore di carne secca stimularà l'appetite è facenu i cani chì ùn piacenu micca di manghjà anu appetite è innamurà di manghjà.

4. Duranti a furmazione, u jerky attrae più l'attenzione di u cane, è u cane si ricurdarà rapidamente di l'azzioni è a cortesia per manghjà un alimentu diliziosu rapidamente.

5. L'aroma di a carne secca hè assulutamente paragunabile à l'alimentu in conserve, ma l'alimentu in conserve tende à fà i cani avidità è mali.È pò ancu esse mischju in u granu, ancu a pulizia di a tazza di risu hè assai più faciule.

6. Convenient to carry, s'ellu si esce per una caminata, o viaghjà per una longa distanza.U pacchettu di carne secca hè chjuca, è pò frenà rapidamente i zitelli è facenu prestu prestu ubbidienti.


Tempu di pubblicazione: Oct-08-2020