Pagina 00

Uni pochi spuntini adattati per i cani

Per i cani greedy, in più di l'alimentazione di ogni ghjornu di l'alimentu per i cani, u pruprietariu hà ancu alimentatu parechji frutti supplementari, snacks, etc., à l'alimentazione di supplementu di cane à u stessu tempu, ma ancu ponu risolve a fame.Oghje Xiaobian per presentà à voi, adattatu per i cani per manghjà uni pochi di "snacks", diliziosu ùn hè micca caru!

furmagliu

Se u vostru ghjacaru ùn hè micca intollerante à a lactosa, u furmagliu hè una grande opzione di snack perchè hè altu in proteini, calciu, gustu ligeru è faciule di digerirà.Snacks cum'è u furmagliu feta sò ricchi di calcium.Pudete dà à u vostru cane calcium, ma ùn manghja micca troppu.

Pollu seccu

A carne hè ciò chì i cani piace à manghjà.U pollulu seccu è l'anatra sò boni snacks.I snacks di carne sò qualchi carne secca o salsiccia, chì sò masticatori è in generale piace à manghjà.Hè ricumandemu di "manghjate micca u pollulu grassu", chì hè pocu in grassu è pò aiutà à pulisce a bocca di u cane.

Biscotti di cane

I cookies per cani ùn sò micca solu un modu per calmà a fame di un cane, servenu ancu com'è furmazione è sò una bona opzione di snack per i cani.È a fibra in i cookies pò aiutà à eliminà u malu aliitu è ​​aiutanu cù a digestioni, riducendu a probabilità di feci stinky.

Se i cani volenu riduce l'odore di feci è a stitichezza, hè megliu migliurà a so dieta.Hè megliu di sceglie un alimentu per cani chì hè faciule d'assorbire.L'alimentu chì cuntene u polu di yucca pò migliurà l'assorbimentu gastrointestinali è migliurà l'odore di feci.

Per esempiu, "Ole Dog Snack" adopra u prucessu di siccà, conserva u gustu originale di i materiali alimentarii, ùn hè micca grassu è ùn si calienta.Manghjendu più frutti è ligumi in i tempi ordinali è aghjunghje probiotici hè utile per migliurà a funzione intestinali di i cani.

Conclusioni: Quale hè u snack preferitu di u vostru cane?


Tempu di post: Aug-11-2011